out of my head


* * *

Rok temu, a dokładnie w wakacje odważyłam się na WIELKI krok, a dokładniej - napisałam do Marzeny! Teraz może zabrzmi to śmiesznie, ale współpraca z Nią była dla mnie wielkim marzeniem już od dawna. Podziwiałam ją na zdjęciach u innych fotografów i nie mogłam się napatrzeć, a w głowie miałam jedynie myśli: "ale super byłoby zrobić coś razem", "nie no, na pewno się nie zgodzi, co ja sobie myślę". Zupełnie nie miałam pojęcia jak do Niej napisać, dlatego nazywam to teraz "wielkim krokiem". Ale parę dni później postanowiłam, że nie zaszkodzi spróbować - najwyżej odmówi. Raz kozie śmierć, a co! 

No i napisałam. Ku mojemu zdziwieniu (tak, zdziwieniu!) Marzena od razu się zgodziła. Jak wielkie było wtedy moje szczęście, tym bardziej, że miałam pewien pomysł na sesję (ale o tym w kolejnym poście z tej sesji). Przy okazji realizacji tego pomysłu, zrobiłyśmy też drugą stylizację - wiem, że jest to może ciut niechronologiczne, ale co się odwlecze, to nie uciecze!

A teraz o samej Marzence - chyba nie muszę pisać, jak bardzo ją uwielbiam! Ma w sobie "to coś" czym czaruje obiektyw, a wtedy ja nie mogę przestać naciskać migawki. Oryginalna uroda, piękne włosy, genialna figura - mogę wymieniać bez końca! Do tego świetnie przygotowana do sesji, co cenię sobie najbardziej! Mega sympatyczna, rozmawiało mi się z Nią świetnie - zupełnie wtedy nie wiedziałam gdzie podział się mój cały strach i stres, który towarzyszył mi przed wysłaniem do niej wiadomości jak i przed samą sesją!



To była moja pierwsza współpraca z Marzenką, ale mam nadzieję, że nie ostatnia! Cudownie jest pracować z takimi ludźmi, szczególnie kiedy spełniają oni nasze "fotograficzne marzenia" :)

Zapraszam Was do obejrzenia pierwszej stylizacji i do zobaczenia w kolejnym poście! Dajcie znać, które ujęcie najbardziej przypadło Wam do gustu - prawda, że Marzena jest prawdziwą czarodziejką emocji? :)



modelka: Marzena Mól
wizaż i stylizacja: Marzena Mól


















77 komentarze:

  1. GENIALNIE!
    z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny naszyjnik!

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcie. :) Widać tu emocje, czyli coś co ja lubię najbardziej.

    Pozdrawiam,
    Kazik

    OdpowiedzUsuń
  4. 6ste zdjecie na propsie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jula dzięki! <3 Gdzie Ty mi uciekłaś z tego blogspota? :(

      Usuń
  6. Jak ja Ją uwielbiam <3 Piękne zdjęcia1\!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba każdy kto z Nią pracował tak ma! a Twoje kadry z Marzenką mnie zaczarowały! <3

      Usuń
  7. Te najblizsze portrety - najpiekniejsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje:) zdjecia sa przepiekne..nie moge oderwac wzroku:)
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Marzenę i te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam 7 <3
    Biorę się za oglądanie pozostałych zdjęć Twoje autorstwa.
    Zaprosiłabym Cię do mnie ale moje zdjęcia do twoich się nie umywają ;)
    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci kochana! przestań tak pisać, tylko pokazuj, ja z chęcią obejrzę! a z resztą, już idę! <3

      Usuń
  11. tak, jest świetna! Śliczna i kocha się z aparatem. nie zapominajmy o twojej zasłudze :) dobra robota *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest prześliczna ! cudowna...bym wymieniała w nieskończoność :D
    dodaję do obserwowanych:)
    www.iziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fenomenalna sesja! Świetna stylizacja i sceneria a modelka jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał zdjęcia obłędne ! :) Kochana klikniesz u mnie w link ?:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Świetny blog :D Zapraszam do zapoznania się z moją stroną i do obserwowania. Oczywiście odwdzięczę się tym samym :)
    Pozdrawiam :)
    https://www.facebook.com/abouthumannutrition http://abouthumannutrition.blogspot.com/ P.S. Zdjęcia fenomenalne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjecia wyszły super <3
    Piękna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow świetne. Modelka piękna, umie pozować, a ty jesteś świetnym fotografem - zdjęcia mają wyjątkowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chcę lato :P!

    ________________________________________
    fashion minimalist outfits
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. fotografie robią wrażenie;) cudowne
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia masz piekne włosy i w ogólnie bardzo ładna z Ciebie dziewczyna ;)
    W wolnym czasie zapraszam również do mnie
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękna modelka ! zdjęcia mistrzowskie szczególnie pierwsze najbardziej mi przypadło do gustu <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcie i modelka prześliczna <3
    http://life-is-beaatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tu letnio, jak ładnie, jak jasno. uwielbiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie czaruje obiektyw, dobrze że zaprosiłaś ją do współpracy :)
    Zdjęcia wyszły świetne, mi najbardziej podoba się trzecie od góry (głównie ze względu na kolorystykę).

    OdpowiedzUsuń
  25. genialne sesja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia , super naszyjnik;)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz wspaniałą modelkę! :) Takie piękności fajnie się foci!
    I wiesz co? Miałam kiedyś identyczną sytuację z pewną dziewczyną, a potem okazało się, że i ona bała się do mnie napisać i zaproponować fotki, a teraz jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami :)

    www.thefiorka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda, wspaniale się pracuje z takimi osobami!
      haha widzisz, co za zbieg okoliczności! takie sytuacje są najfajniejsze!

      Usuń
  28. przepiękna dziewczyna, fenomenalne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. 6 zdjęcie mistrzostwo! A kolorystyka bardzo bliska mojemu sercu :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Modelka faktycznie piekna i fotogeniczna! Gratuluje wspolpracy, rzeczywiscie czasami warto zrobic krok, tak po prostu, bo rezultaty moge nas bardzo pozytywnie zaskoczyc!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne ujęcia!!! 8 zdjęcia moje ulubione ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos