lots of questions

* * *

Dziś przedstawię Wam Idalkę - wspaniałą, młodą dziewczynę z OGROMNYM potencjałem, którą miałam okazję poznać w pewną niedzielę, niedługo po mojej przeprowadzce, przez niecałe dwie godziny!

Historia zaczęła się na pozór prosto - Idalia, jak sama mi opowiedziała, znalazła mój profil na maxmodels i spodobały Jej się bardzo moje prace. Jako, że w Warszawie była na praktykach, a jej czas wyjazdu się zbliżał, postanowiłyśmy wykonać szybką i prostą dość sesję, żeby taka okazja nam nie uciekła sprzed nosa. Osobiście byłam i wciąż jestem zachwycona pracą Idalki, co widać na zdjęciach w jej portfolio jak i przede wszystkim na żywo - to jak świetnie sobie radzi przed obiektywem, chyba nikomu nie muszę tłumaczyć! Ma bardzo plastyczną twarz, cudowną mimikę - po prostu jestem oczarowana bez końca! 

Śmieszna historia spotkała nas tuż przed naszą sesją - nie mogłyśmy się znaleźć pod galerią! Mimo, że pisałyśmy do siebie sms, to każda z nas szła w inną stronę szukając tej drugiej i znaleźć się nie mogłyśmy! W połowie sesji nagle, niespodziewanie pojawiło się na niebie słońce - akurat po zmianie lokum, gdzie chciałyśmy wykonać coś bardziej ulicznego w drugiej stylizacji. No cóż, pogoda często płata nam figle, a ja mam nadzieję, że będzie posłuszna przez weekend i nie pokrzyżuje mi nowych, sesyjnych planów!

Całuję Was mocno i zapraszam do obejrzenia efektów : *


modelka: Idalia Baryła
stylizacja: Idalia Baryła


























10 komentarze:

  1. kwadratowelove i to zaraz pod nim to najlepsze co może być !! miażdżą obydwa ! oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja cudownie wychodzisz na zdjęciach
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja Anku!:) :*
    www.iziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twój klimat! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię wracać do tej serii <3 Genialna jest :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos