if I could melt your heart.

*   *   *



Po chwilowej nieobecności spowodowanej sesją, niestety nie tą fotograficzną, uporałam się już ze wszystkimi egzaminami i wczoraj, oficjalnie ją zakończyłam. Mam nadzieję, że uda mi się teraz regularnie dodawać posty tutaj i pokazywać Wam coraz to więcej nowych sesji i nowych twarzy!

Dzisiaj post totalnie nieadekwatny do pogody, jaką mamy za oknem, bo post z zimowej sesji z Karoliną! Ale tak jak obiecałam, chcę Wam pokazać poprzednie sesje i systematycznie je uzupełniać :) Karolinę już bardzo dobrze wszyscy znacie - uwielbiam z Nią pracować, jest niesamowicie zdolna i zdeterminowana - zawsze daje z siebie wszystko i tak było tym razem. 

Od początku było ciężko, bo właśnie parę dni przed sesją okazało się, że moje oczy są w bardzo złym stanie i byłam zmuszona robić sesję w okularach, od których totalnie się odzwyczaiłam. Gdyby tego było mało, Karolina bardzo źle się czuła tego dnia, więc wszystko wisiało na włosku, ale kiedy dostałam sms-a "dam radę!" od razu cała determinacja wróciła. 

Zawsze marzyłam, żeby zrobić sesję w sukni, chociaż największym problemem było jej znalezienie. Akurat kiedy jej potrzebowałam, nawet ciucholandy nie były łaskawe mi jej dostarczyć... Ale tutaj pojawia się rola mojej niezastąpionej, kochanej Mamy, która ze strychu zniosła mi swoją... SUKNIĘ ŚLUBNĄ! Jestem w niej totalnie zakochana, zawsze oglądając zdjęcia ze ślubu moich Rodziców nie mogłam się nadziwić, jak pięknie moja Mama w niej wyglądała :) 

Oczywiście teraz pisząc tego posta myślę sobie ile rzeczy mogłabym poprawić, robić lepiej, ale na tym polega fotografia - trzeba uczyć się z sesji na sesję i wyciągać wnioski! 

Jeszcze raz dziękuję Karolinie za przyjazd i bycie jak zawsze niezastąpioną, mojej Mamie i Siostrze, która pomagała dzielnie przy sesji! Lepszej ekipy nie mogłam sobie wymarzyć :)


Wam wszystkim życzę ciepłego weekendu i do następnego! : *



modelka/make up: Karolina Żmuda
stylizacja: Anku takes photos















poniższe zdjęcie to chyba jedno z moich ulubionych ujęć :) 
a Wam, które spodobało się najbardziej? 





41 komentarze:

  1. http://1.bp.blogspot.com/-rrhx0U2nGXY/VXxQpxjQvJI/AAAAAAAADcg/dO9rZKFRU5s/s1600/13.jpg
    TO :O
    jaram sie

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia i piękna dziewczyna. ta suknia wygląda idealnie. :)

    dodaję bloga do obserwowanych! masz talent.

    www.littlecupofart.pl - sztuka, moda, kultura,ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie 1, ale też 2 <3 Piękne są, a im więcej widzę zdjęć Karoliny, tym wydaje mi się genialniejsza.. ::)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia! Szczęka mi opadła!

    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i ostatnie zdjęcie to jak dla mnie mistrzostwo! <3
    obserwuję i z przyjemnością zostanę u Ciebie na dłużej :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O MÓJ BOŻE... Te zdjęcia są śłiczne, wszystkie co do jednego!!! Nie potrafię powiedzieć, które jest najlepsze, bo wszystkie są cudowne. Naprawdę gratuluję talent.
    Zapraszam też do nas (ja+my bff)
    http://psychokis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne!!:) baardzo ciezko wybrac jedno najlepsze vp wszystkie sa naprawdę mega:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba te 4od gory jest naj najjj ale tak jak pisalysmy wczesniej reszta tak samo cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne zdjęcia, masz niesamowity talent, obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi Pani przecudne zdjęcia. Chciałabym, żeby ktoś mi takie właśnie zrobił. Najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęciaa :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będziesz chciała, to chętnie pożyczę Ci jakieś swoje "suknie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, nie wiem co powiedzieć, bo dziękuję tutaj nie wystarczy!

      Usuń
  13. cudowne sa :>
    patrycjasyrnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna jest ta sesja, jejku ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Brr... powiało chłodem! Ale pozytywnie, bardzo pozytywnie. Ten chłód jak znalazł na upalny, czerwcowy dzionek.
    Sesja bardzo mi się podoba. Począwszy od kreacji, która jest po prostu niesamowita, poprzez make-up, pozy, skończywszy na samej modelce, która spisała się genialnie.
    Nie mogę wyjść z podziwu!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest mi przemiło czytać takie słowa, bardzo ale to bardzo dziękuję!

      Usuń
  16. 5 to chyba moje ulubione.. ale ciężko wybrać :c Wszystkie zdjęcia są takie piękne! <3
    Uwielbiam Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny klimat i bardzo bajkowa suknia! Uwielbiam pierwsze i ostatnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Magiczne zdjęcia. Mam nadzieję, że Cię nie urażę, jeśli powiem, że to wygląda jak Narnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cudny klimat Ci wyszedł <3 jak w jakiejś bajce!

    To mój faworyt!
    http://1.bp.blogspot.com/-ltTSFj2gS2w/VXxQoqfOMLI/AAAAAAAADcI/TA-Gv3AW890/s1600/1.jpg

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki klimat! Rewelacja! nie potrafię wybrać najlepszego, wszystkie ujęcia są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne! *,*
    http://emilkaphoto.blogspot.com/2015/08/15082015r-kazimierz-dolny.html#links

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos