i wake with good intentions


* * *

Hejho! Dzisiaj zapraszam Was na obejrzenie efektów sesji z Kamilą, gdzie też zacznę - podobnie jak ostatnio - nie od pierwszego wspólnego focenia, a tym razem od trzeciego! Dla mnie ta sesja jest szczególnie wyjątkowa, ponieważ były to moje pierwsze w życiu RAWy, a obróbkę wykonałam pierwszy raz na nowym sprzęcie, dlatego też postanowiłam je Wam w pierwszej kolejności pokazać.


Zacznę od samej Kamili - nie tylko utalentowanej dziewczyny, która świetnie czuje się przed obiektywem i pozuje wyśmienicie, ale też wspaniałej wizażystki, z którą miałam przyjemność nie raz współpracować. Kamila na pierwszej sesji, którą jeszcze Wam pokażę, przyznała się, że jestem pierwszą dziewczyną która robi jej zdjęcia! Było mi super miło, ale jednocześnie czułam mały stres, bo przecież zawsze to jakaś nowość dla modelki. Na szczęście Kama okazała się świetną dziewczyną, z którą  współpraca przebiega na wysokim poziomie, a co więcej - można z Nią rozmawiać bez końca! Jest bardzo kreatywna, pomocna i w stu procentach zaangażowana w zdjęcia, a jest to jedna z tych cech, którą ceni się w modelkach najbardziej.

Co do samej sesji - zaraz po spotkaniu podeszłyśmy w wymyślone przez Kamilę miejsce - garaże pomiędzy blokami. Super klimat, mało ludzi, fajne światło - czyli wszystko nam sprzyja! Niestety do czasu... Wszystko byłoby super, gdyby nie Pan (pozdrawiamy!), który wręcz przerwał nam zdjęcia w połowie, otwierając garaż, zagadując nas ciągle i zaglądając zza drzwi, przez co kompletnie straciłyśmy miejsce na zdjęcia. Miała to być szybka sesja, ponieważ byłam troszkę ograniczona czasowo, a stała się jeszcze krótsza. Za to nie zawsze dużo, znaczy dobrze - mimo, że nie ma ich wiele to z tych kilku ujęć jestem bardzo, bardzo zadowolona!
Bardzo miło wspominam tę współpracę i nie mogę doczekać się naszego kolejnego spotkania, które już planujemy. A teraz zapraszam Was do obejrzenia całości!




modelka: Kamila Rachwał
wizaż: Milky / Kamila Rachwał
stylizacja: Kamila Rachwał & Ja














24 komentarze:

  1. jedna z najlepszych sesji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mega nam miło, dziękujemy! <3

      Usuń
    2. Anitko, a u Ciebie kiedy jakieś nowości? ostatnio były bombowe!

      Usuń
  2. ostatnie zdjęcie najlepsze !
    Cała ta seria ma super klimat !

    OdpowiedzUsuń
  3. zrób post z Karoliną Zawieruchą bo jestem mega ciekawa wszystkich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz zamiar zrealizować jakąś zimową sesje ? Mało zimy u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jeśli tylko się uda to mam takie plany :) niestety zima mi ucieka ciągle i tak się mijamy :C

      Usuń
    2. + uzupełniam na początku te starsze sesje, nowe wpisy też oczywiście się pojawią :)

      Usuń
  5. Kamila bardzo przypomina mi kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 4 zdjęciu super kolorki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to zawsze jak coś chce stworzyć z miejsca przeganiają mimo ,że próbuje się tłumaczyć i nic złego nie robię to ludziom i tak kojarzy się z wandalizmem.... Przykre trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, raz miałam tak podczas robienia zdjęć przy muzeum - myśleli, że robię zdjęcia do gazety bez ich pozwolenia. Ale wytłumaczyłam im grzecznie, że robimy sesję prywatną, a to miejsce publiczne (przed muzeum) i jakoś się udało, aczkolwiek atmosfera była już bardziej spięta. Spróbuj następnym razem ich przekonać, na pewno się uda, trzymam kciuki!

      Usuń
  8. Usta modelki... <3
    Super ujęcia...jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje klimaty !! Ania jesteś moim mistrzem <3

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos