my love's gonna catch you.


Dzisiaj podzielę się z Wami sesją, którą miałam przyjemność wykonać dla wspaniałej Ady :) Od samego początku wiedziałam, że będzie to coś super, ponieważ sam kontakt z Adą oraz jej chęć i zapał do pracy samą mnie napędzał do działania - i tak się stało! Niestety jednak musiałyśmy bardzo długo przesuwać zdjęcia, przede wszystkim ze względu na pogodę, jak to zwykle bywa... Ale w końcu się udało! Spotkałam się z całą ekipą na miejscu zdjęć - zwarci i gotowi chcieliśmy zacząć działać, ale... tym razem okazało się, że miejscówka do sesji jest zajęta, ponieważ odbywało się tam coś na kształt bankietu. Ale skoro w końcu udało nam się spotkać nie mogliśmy z tego zrezygnować i znaleźliśmy inne cudowne miejsce, które jeszcze bardziej oddało klimat sesji i świetnie współgrało z przepiękną kreacją Ady :) Koniec końców, bankiet również się skończył i na sam koniec mogliśmy wrócić do pierwotnego punktu i wykonać klika ujęć! 

Bardzo dziękuję Adzie za poświęcenie, cierpliwość i przede wszystkim świetne przygotowanie do sesji, nie tylko pod względem kreacji, ale również rekwizytów, ponieważ jak zobaczycie za chwilkę, Ada przybyła na sesje z cudownym bukietem kwiatów!
Bardzo się cieszę, że w końcu mogę podzielić się z Wami tymi ujęciami tutaj w całości i mam nadzieję, że już niedługo na bieżąco będę publikować tutaj sesje - a tymczasem zachęcam do obejrzenia wszystkich ujęć :)




MOD/STYL: Ada sobka

MUA: Ania sikora 

HELP: michał piaszczyński


















25 komentarze:

  1. Piękna sesja, a ostatnie zdjęcie najlepsze :)
    Modeluj częściej, chętnie pośledzę Twoje fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE ZDJĘCIA! BARDZO ŁADNA MODELKA :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ukazałaś subtelność na zdjęciach :) Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, piekny outfit i super estetyka bloga :) 3x TAK :)

    mamariw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiekna sceneria! Rzeczywiście jest mega subtelnie, kobieco i zmysłowo, co jeszcze bardziej podkreśliło Twoją piękną urodę! <3 Jesteś śliczna! <3 - Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach znajduje się MODELKA nie fotograf! Fotograf jest autorem bloga!

      Usuń
    2. to również do Ady :) ja robię zdjęcia i to mój blog ZE ZDJĘCIAMI :D

      Usuń
  6. Cudne zdjęcia i piękna modelka! <3 Gratulacje dla całej ekipy.
    Uważam że cała biała sukienka super pasuje do kolorowego bukietu kwiatów i fajnie to wygląda ;) Ja też interesuje się fotografią także zapraszam na mojego bloga www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy! :) Modelka spisała się na medal! lecę do Ciebie :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za miłe słowa! Dalej jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna sesja :)
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłam prosić o podpowiedź gdzie została kupiona ta sukienka? Szukam podobnej na ślub cywilny i bardzo mi zależy na znalezieniu jej. Przepiękna sesja i modelka, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka należy do modelki, nie mam pojęcia gdzie została kupiona. Napisz proszę do mnie na facebook, spróbuję pomóc ;)

      Usuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos