blame it on my wild heart

Co za koszmarna pogoda...  nie chcę marudzić aż nadto, ale po kliku słonecznych dniach miałam wielką nadzieję, że pozostanie z nami na dłużej. Co więcej, wcale nie motywuje ona do jakiegokolwiek wysiłku, a wręcz przeciwnie - nie rozstawałabym się z zestawem herbata + koc. Mam masę zdjęć do przeróbki, terminy na uczelni mnie gonią, a mnie po prostu i nadzwyczajnej w świecie nic się nie chce. Na Was też ponura pogoda wpływa tak jak teraz na mnie? Mimo wszystko bardzo się cieszę, bo udało mi się wykorzystać "te lepsze dni" i zrobić kilka sesji w ostatnim tygodniu, którymi na pewno się z Wami tutaj podzielę!

Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią naszej współpracy z Marzenką (pierwszy post tutaj), która odbyła się na wakacjach. Ta sesja zdecydowanie długo siedziała w mojej głowie, ale miałam jeden problem - rekwizyt. Szukałam, pytałam, dzwoniłam i cisza. Jaka była moja radość, kiedy podczas umawiania się na zdjęcia zarysowałam Marzenie swój pomysł, ponieważ Jej uroda wydawała mi się idealna do tego typu zdjęć, a Ona bez wahania zgodziła się pomóc i zorganizować rekwizyt! Co więcej, znalazła odpowiednią stylizację, a ja tylko zajęłam się miejscem - czy to nie modelka idealna? 

To było kolejne spełnienie moich marzeń - wiem, że teraz, po takim czasie, na pewno próbowałabym zrobić tę sesję nieco inaczej i wiele bym zmieniła, ale nie zmienia to faktu, że jestem z tych zdjęć bardzo zadowolona i budzą one we mnie zawsze wspaniałe wspomnienia. Jeszcze raz dziękuję wspaniałej M. za wspólnie spędzony czas i zaangażowanie! 

Tymczasem ja spróbuję wrócić teraz do pliku rozłożonych kartek, a Was zostawiam tutaj ze zdjęciami i życzę udanej reszty weekendu, mimo pogody! 



modelka: Marzena Mól
wizaż i stylizacja: Marzena Mól







  



45 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Na mnie pogoda ma równie negatywny wpływ. Pozdrawiam
    Karmenss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najgorzej jak się chce, a nie ma się motywacji! ale teraz w końcu zabieram się do pracy, jakoś wieczór bardziej mi sprzyja :D

      Usuń
    2. Mi najlepiej pracuje się w nocy. Szkoda tylko, że często muszę wstawać wczesnym porankiem. Życzę motywacji! :)

      Usuń
    3. Widzę, że mamy tak samo :) nie dziękuję i nawzajem!

      Usuń
  2. Zakochałam się w tej sesji, niesamowita! Modelka hipnotyzuje :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne body :)

    http://fidrygalkibackstage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sesja <333 Ja też lubię robić zdjęcia, zajrzyj na mojego bloga: http://swiatnafotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjęcia! Wyglądają bardzo profesjonalnie! :D

    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do profesjonalizmu mi mega daleko, ale bardzo dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia, wypada pogratulować fotografowi ;)

    http://bezstronnie-obiektywny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! modelce również trzeba w pierwszej kolejności! :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. nie wierzę, że mówi to taki genialny Fotograf! :O ale miło! <3

      Usuń
    2. co Ty hahahah <3 przesadzasz i to bardzo!

      Usuń
    3. bez kitu, uwielbiam Twoje prace! :D

      Usuń
  8. Modelka przepiękna, a sesja fantastyczna... Pięknie na prawdę jestem pod wrażeniem <3

    OdpowiedzUsuń
  9. meeega, uwielbiam tą serię!
    A to ostatnie zdjecie na mostku miazga! Dlaczego pierwszy raz go widzę!? :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana Ty! :D a bo nie dodawałam go na fanpage :D ale nadrobię specjalnie dla Ciebie! :*

      Usuń
  10. Podoba mi się klimat! <3

    http://rudefotografuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sama nie wiem, które ujęcie jest moim ulubionym! miazga kobieto! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają! :)

    Zapraszam do mnie, na bloga! :****
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem absolutnie zakochana w tej sesji. Wszystko - począwszy od nietuzinkowej urody modelki, przez niezwykłe rekwizyty, skończywszy na niesamowitym krajobrazie i kolorach... Mmm... Czarujesz, dziewczyno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia, dziękuję Ci za tyle komplementów! bardzo bardzo dziękuję :*

      Usuń
  15. Pogoda w ten weekend była taka sobie, ale zanim się obejrzymy słoce wyjdzie zza chmur :)
    SWIETNE ZDJECIA!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia! Zajmujesz sie fotografia zawodowo? :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :) nie, to jedynie moje wielkie hobby :)

      Usuń
  17. Nie mogę się napatrzeć. Co za magia <3

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcie!

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos