be the ocean, where I unravel.


Tak jak obiecałam, publikuję kolejny post z sesji, której jeszcze tutaj nie było. Akurat ta sesja jest dla mnie bardzo, ale to bardzo wyjątkowa (potwierdzenie tego, znajdziecie w jednym z kolejnych wpisów, jakie ukażą się tutaj na blogu), dlatego nie mogłam się już doczekać, aż znajdzie się tutaj w całości! Niestety zima, pogoda i szybkie ściemnianie się nie służą mojemu fotograficznemu działaniu w tym roku, a dokładając do tego prace magisterską, jest jeszcze gorzej, ale mam nadzieję, że po tym wszystkim będzie już tylko lepiej i znów zaczniemy się spotykać na sesjach :) 

Wracając do zdjęć, tę piękną blondynkę na pewno kojarzycie, dlatego nie muszę chyba pisać, jak bardzo cieszyłam się na spotkanie z Ewą! Do tego, jest Ona cudowną osobą, pełną ciepła i zaangażowania - czułam się na tej sesji jak na spotkaniu z osobą, którą znałabym od lat! Najbardziej cenne dla mnie było jednak to, że podczas tej sesji Ewa bardzo zmotywowała mnie do dalszego działania. Nigdy nie zapomnę naszej rozmowy i wszystkich ciepłych słów! Bardzo Ci jeszcze raz za to dziękuję! :) Mimo, że z Ewą próbowałyśmy się umówić już nie raz, pogoda, praca, zdrowie i inne przeciwności ciągle stawały nam na drodze, ale ja i tak wierzę, że w 2017 wszystko, co zaplanowałyśmy uda się zrealizować!

Uff, no dobra, przechodząc do samej sesji, bo o tym w końcu ma być mowa: miałam genialny zespół, po prostu ge - nial - ny! Ewa przejechała pół Warszawy, aby spotkać się z cudowną Kają, o której już Wam pisałam tutaj (klik) - cudowna czarodziejka i kolejna niezastąpiona osoba, z którą dane mi było współpracować :)  To właśnie Kaja stworzyła ten niesamowity makijaż i fryzurę! A jeśli chodzi o stylizację, to wszystko zasługa Ewy - od spódnicy sięgającej aż po ziemię, do topu zrobionego z chusty, aż po biżuterię. Z takim zespołem mogłabym pracować codziennie. Jednak nie muszę chyba ukrywać, jak dużą presję to na mnie wywarło? :D Mimo wszystko z Ewą, super doświadczoną modelką z wielkim sercem, pracowało mi się wspaniale - po prostu Ona jest do tego stworzona!
Jeszcze raz dziękuję ślicznie Ewie i Kai za cudowną pracę jaką wykonały. Czasem nie wierzę, że udaje mi się spotkać tak cudownych ludzi na swojej małej, fotograficznej drodze :) 

Rozpisałam się jak nigdy, więc kto przebrnął przez cały tekst, niech koniecznie da znać w komentarzu, a tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i oczywiście podzielenie się swoim ulubionym zdjęciem z całej sesji!




MODELKA /  STYLizacja: EWA

makijaż: KAJA DOBROŃ
















*   *   *

24 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem!
    Modelka przepiękna, zdjęcia cudowne<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kolor szminki i sukni. http://marioribarwnyswiat.ct8.pl/2016/12/10/oczysc-organizm/

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudowne są te zdjęcia ! :* jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyna porcelanowa. Wygląda cudownie :)
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka genialna! Tak samo z resztą Twoja praca i makijażystki. Faktycznie stworzyłyście fantastyczny zespół. Fotografie są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się zdjęcie 3, to przy fontannie, jest bardzo zmysłowe i tajemnicze, fajna też gra cieni

    sama chciałabym mieć choć podobną sesję

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie nie zaglądam na takie blogi, bo nie interesuje mnie ten target, natomiast cieszę się i z przyjemnością przeczytałam długi wstęp do zdjęć - osoby inteligentne warto oglądać i podziwiac, bo zaiste jesteś bardzo piękną kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, ale nie ma tu mojego zdjęcia więc skąd możesz wiedzieć? :)

      Usuń
  9. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Zakochałam się w nich! Wszystko tak pięknie ze sobą współgra. :)
    Pozdrawiam i czekam na więcej! <3
    https://madame-marcelline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia!
    www.wonderwall-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, pełna profeska ! :)
    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. I every time spenht my half an houur too reead thks weblog's articles
    every dday along with a cup of coffee.

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos