pretty hurts


*   *   *

Zapewne każdy fotograf ma w pamięci takie sesje, do których z chęcią powraca, do których ma ogromny sentyment - nie chodzi tu oczywiście o same zdjęcia, ale przede wszystkim o osoby. Myśląc o dzisiejszym wpisie, od razu pomyślałam o Karolinie. Właśnie ta sesja jest jedną z takich dla mnie - od razu pojawia się u mnie uśmiech gdy tylko przeglądam folder ze zdjęciami i patrzę po raz n-ty na efekty naszej współpracy - chociaż bardziej nazwałabym to przemiłym spotkaniem - ale o tym za chwilę.

Z Karoliną pisałyśmy na temat sesji dosyć długo - ja miałam pomysł, który idealnie do niej pasował, ale niestety problem wystąpił z rekwizytem (jeszcze go zrealizujemy!). 
W końcu, po wielu zmianach koncepcji - bo przecież tyle nasuwało mi się na myśl, gdy pomyślałam o naszym spotkaniu - dostałam od Niej wiadomość, że ma piękną suknię i chciałaby ją wykorzystać. 
I tutaj znowu zapaliła mi się lampka - sesja z różami. Od dawna marzyła mi się przecież sesja z różami, a delikatna uroda Karoliny i jej cudowna sukienka pasowała znakomicie do całego pomysłu! 

Chyba nie muszę pisać, jak GE - NIAL - NA jest współpraca z Karoliną. Chyba każdy, kto miał tę przyjemność to potwierdzi - nie dość, że jest miła, otwarta i przede wszystkim ciągle uśmiechnięta, to jeszcze bije od niej pełen profesjonalizm! Świetnie radzi sobie przed obiektywem, nie trzeba jej w niczym pomagać, ustawiać, a pomysły przy takiej współpracy same przychodzą z minuty na minutę! Co więcej, od razu złapałyśmy super kontakt i przy robieniu zdjęć non stop rozmawiałyśmy!  Niestety przez to, że byłyśmy ograniczone czasowo nasza sesja nie trwała bardzo długo, ale gdyby nie to, myślę, że spędziłybyśmy na zdjęciach drugie tyle czasu!  Pomimo tego, że dzieli nas spora odległość, mamy już w planach kolejne spotkania i masę nowych pomysłów, także bądźcie gotowi! 

A teraz, już bez zbędnego gadania zapraszam Was do obejrzenia efektów: koniecznie dajcie znać w komentarzach, które ujęcie jest Waszym faworytem! 


Buziaki 


modelka: Karolina Żmuda
wizaż i stylizacja: Karolina Żmuda


























20 komentarze:

  1. Jejciu! Nawet nie wiesz jak mi miło po przeczytaniu tego wpisu! Dziękuje Ci serdecznie za te słowa! Czekam na kolejną wspołprace bo z taką utalentowaną dziewczyną jak Ty pracować chciałaby każda modelka, czekam na kolejne posty, cium :*!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gud dzab! Priti gurl, priti photo! ������

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze sobie radzisz!
    oby tak dalej :)

    pozdrawiam,
    madame-violet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest i moja najlepsza modelka :D cudowna sesja, Karolina radzi sobie świetnie w każdej sesji i tematyce :D czekam na kolejne wasze zdjęcia :*
    Ps.cudowne światło na fotach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję wielce! to prawda, Karolina to istny skarb! i ja czekam na Wasze! <3 buziaki!

      Usuń
  5. swietne sa twoje zdjecia *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tę sesję! przepiękna modelka i oczywiście wspaniała praca fotografa Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroda modelki jest zniewalająca! <3
    Maxi sukienka rewelacja!
    A Ty aparatem tworzysz cuda...9 zdjęcie od dołu wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina jest niezastąpiona!
      Bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów :*

      Usuń
  8. Piękna jak zawszę !! Śliczne zdjęcia ! Obserwuję !!
    Zapraszam do mnie   Instagram : michura_kaka Snapchat : michurakaka Blog : http://michurakaka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos