Longing for your poison.




Nareszcie mogę podzielić się z Wami całością sesji, którą miałam ogromną przyjemność wykonać z niezastąpioną Wiktorią! Zawsze część zdjęć publikuję, przed dodaniem posta, na facebook'u, ale nie wszystkie - tak, aby odwiedzający bloga mogli jako pierwsi zobaczyć calutką sesję - od początku do końca wszystkie ujęcia :) 

Cóż mogę napisać o mojej wspaniałej Modelce - nic dodać, nic ująć! Sesja z Wiktorią była moim marzeniem, zaraz po tym jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia na jej blogu - plastyczna buzia, cudowna figura - istny skarb! Zaraz później ukazała się Jej współpraca z Kasią (Vdzia fotografie - gorąco pozdrawiam!), która najnormalniej w świecie zwaliła mnie z nóg! Piękne, proste portrety w studio... marzyłam o czymś takim i właśnie wtedy przekonałam się do zdjęć studyjnych, które zawsze jakoś do mnie nie przemawiały... a tu proszę! Zatem wyobraźcie sobie jakim marzeniem było dla mnie spotkać się z Wiktorią i zrobić chociaż parę ujęć.
Tak też się stało podczas jednej z wizyt Wiktorii w Warszawie związanej z jej przyjazdem do agencji EcManagement. Mimo, że czasu miałyśmy niewiele, bo umówiłyśmy się przed wizytą Wiki w agencji, a do tego miałyśmy łazienkowe problemy + słońce zaczęło tak bardzo świecić, za czym jak wiecie nie przepada, myślę że dałam radę. Piszę w liczbie pojedynczej, bo przecież Modelkę miałam niezastąpioną i wiadomo, że dała z siebie 120%! Marzenie się spełniło, a współpraca z Wiktorią była dla mnie niezwykłą przyjemnością - sposób pozowania, wyrażania emocji i wczuwania się w klimat to coś, co w paru słowach może charakteryzować W.! Dziękuję raz jeszcze za wspaniałe spotkanie!

Teraz zapraszam Was do obejrzenia całości sesji - mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!



mod: Wiktoria Krzepkowska | Mercedressfashion | EcManagement





































































































55 komentarze:

  1. faktycznie, modelka ma niezwykle plastyczną twarz i wygląda na Twoich zdjęciach absolutnie przecudownie. :) szczególnie te ujęcia czarno-białe mi się podobają, tak szalenie tajemniczo na nich wygląda. :) ale to też zasługa Pani Fotograf. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te czarno białe też szczególnie są dla mnie ważne, cieszę się, że i Tobie się podobają!

      Usuń
  2. Boska stylówka :D
    Najbardziej podoba mi się spódnica i króciutki top :) Bomba !<3

    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia! Bardzo klimatyczne i aż przypomniała mi się moja skarpetkowa sesja, miałam bardzo podobne buty :P

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Sesja wyszła genialna! :) Modelka wygląda bosko, świetne pozy!

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kadry, modelka jak najbardziej na plus. Pozdrawiam sylw-photos.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja czekałam na te zdjęcia! Najchętniej każde po kolei bym zapisała do "inspiracji" <3 modelka cu-do-wna, a słońce chyba wam wyszło na dobre :) świetny klimat, mega podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiktoria świetnie pozuję, a ty jesteś idealnym fotografem! Piękne efekty Waszej sesji, będę częściej wpadała na twojego bloga, bo warto ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog. Jesteś bardzo ładna i do tego fotogeniczna! zapraszam do mnie: http://zdekoncentrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zarówno modelka, jak i fotograf mają niesamowity talent! Bardzo udana sesja, niczym nie ustępująca tym ze znanych magazynów modowych - ogromne gratulacje! Widać potencjał, pasję i to się chwali :)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę kolejnych tak udanych prac :)
    Lina Nastya

    http://anastazja-bloguje.blogspot.com/2015/10/czy-udaje-greka.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sensualne zdjęcia... Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze bardziej sensualne chciałabym wykonać w przyszłości, dziękujemy :)

      Usuń
  11. Wow,znakomicie dobrany strój i fryzura,rzecz jasna fotograf także profesjonalny :)
    Zapraszam: www.notatnikpoety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Świetny blog i post ! Super modelka i fotograf ! :)) Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Cuuudowne zdjęcia, bardzo fajnie dobre ubrania, buty- uwielbiam!
    Modelka ma piękne długie włosy, zazdroszczę! W ogóle bardzo ciekawa twarz!
    Pozdrawiam Wasz duet! :)
    Zapraszam do mnie http://kinganawieszaku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy! Wiktoria to modelka agencyjna, więc level high!

      Usuń
  14. Super sesja zdjęciowa :)
    Pięknie wyszłaś na tych zdjęciach :)
    http://spam2506.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem tak: każda sesja na tym blogu mnie zachwyca, ale ta jest genialna :) A Wiktoria jest bardzo fotogeniczna i świetnie pozuje ;)

    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia, widać, że są jeszcze takie osoby co mają do tego oko! Jesteś niezłą inspiracją i proszę w imieniu wszystkich nie zepsuj tego. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia są przecudowne! Każda sesja zachwyca :)
    Masz naprawdę wielki talent :)

    Pozdrawiam
    http://nataliazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarująca modelka i czarujące zdjęcia - szczególnie to ostatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozy i zdjęcia bardzo fajne ale blog nie stety nie dla mnie :( naprawdę robisz to świetnie i masz duże szansę na zostanie modelką więc nie zrozum mnie źle. Zdjęcia są wspaniałe a pozy i style jeszcze lepsze bo przejrzałem bloga. Powodzenia :D
    http://jestemtwoimbratem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, ale nie ja jestem na zdjęciach, więc nie wiem jak przejrzałeś bloga :)

      Usuń
  20. Przepiękne zdjęcia!Modelka również cudowna *-*

    zznosemwksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo pysiaczku, dziękuję <3 <3 !!

    No sesja sztos, oczywiście inaczej być nie mogło, moje zdanie znasz! Ankowo na maksiorka! Zdjęcie z cieniami z siatki naj! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne !

    szzandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. przecudna modelka :) sama chciałabym z taką współpracować , cała sesja z klimatem na + :)
    http://malwina-kakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zdjęcia cudowne, modelka przypomina mi strasznie pewną aktorkę :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowna modelka, cudowna stylizacja, cudowne kadry no i cudowny fotograf ! :** <3
    zapraszam do siebie kochana ! <3
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, na Początku pomyślałam, że to Hilary Swank zza młody, podczas gdy grała w karate kid 4. Modelka niesamowita. Zazdroszczę takiej współpracy!! :)

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialnie! Sesja wygląda bardzo profesjonalnie:)
    Czekam na więcej waszych wspólnych sesji<3

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos