till the sun goes down


* * *

Hej Wam! Z góry przepraszam za chwilową nieobecność tutaj, ale niestety mój wzrok nie pozwalał mi na zbyt częste przebywanie przed ekranem laptopa, więc stąd te zaległości tutaj, które, obiecuje, postaram się jak najszybciej nadrobić i wrócić z nowościami.

Dzisiaj przychodzę do Was efektami sesji z cudowną Angelą, którą miałam okazję poznać zaraz po mojej przeprowadzce do Warszawy. Angela była pierwszą modelką, która stanęła przed moim obiektywem tutaj i powiem szczerze, że lepiej trafić nie mogłam! Ja sama byłam nieco wystraszona - w końcu to nowe miasto, nowi ludzie.. Wiedziałam, że będzie ciężko - myślałam sobie w końcu, że jest tu tylu mega zdolnych fotografów, że kto tam będzie chciał przychodzić na sesję do mnie. Jednak teraz po ponad czteromiesięcznym pobycie tutaj moje przypuszczenia i obawy okazały się niesłuszne, do czego nabrałam pewności już po tej pierwszej sesji.

Angela jest modelką idealną - świetnie przygotowana do sesji, z pomysłem, makijażem. Wie jak pozować i ma wiele koncepcji na zdjęcia! Piękna, a do tego zawsze uśmiechnięta dziewczyna, z którą nie tylko profesjonalnie się pracuje, ale też świetnie rozmawia :)  

Nasza sesja składała się z dwóch koncepcji. Pierwsza to zdjęcia na tle warszawskich ulic, a druga to delikatne, sweterkowe ujęcia w parku. W przypadku pierwszych zdjęć miałyśmy niezłą widownie, a później współpracowałyśmy z miejscowymi gołębiami, które świetnie czuły się w rolach modeli. Jeden z nich za wszelką cenę chciał mieć zdjęcie z Angelą! Po zakończeniu pierwszej partii zdjęć udałyśmy się do parku. Akurat zachodziło słońce więc trafiłyśmy idealnie, chociaż nie trwało to zbyt długo. W drodze do parku natrafiłyśmy na piękny rekwizyt do zdjęć, jednak jego lokacja nie pozwoliła nam na fajne ujęcia. Mam nadzieję jednak, że uda nam się jeszcze taką sesję zrealizować i dziękuję cudownej modelce jeszcze raz za super spędzony czas!


Przy okazji zapraszam wszystkich chętnych z Warszawy i okolic na sesje zdjęciowe! A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć i oczywiście czekam na Wasze komentarze, buziaki! 


modelka: Angela Laskowska
wizaż i stylizacja: Angela Laskowska











To w zasadzie była nasza druga porcja zdjęć, ale przedstawiam Wam ją w pierwszej kolejności. A teraz efekty ujęć ulicznych:













I na koniec zdjęcie z modelem, który bardzo chciał wziąć udział w sesji, jednak ostatecznie odwrócił się do mnie tyłem :D




13 komentarze:

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos