no more time

*   *   *




Witam Was ponownie w nowym poście i tym samym pierwszy raz w wiosenny dzień! Też macie tak, że cieszycie się jak dziecko, kiedy tylko za oknem rano zobaczycie słonko? Mnie osobiście bardzo cieszy powrót słonecznych dni, bo teraz czas nie jest takim ograniczeniem jak było to zimą, kiedy idąc na uczelnie i wracając z niej czułam się tak jakby dzień w ogóle nie istniał!

Dziś przedstawię Wam efekty sesji ze wspaniałą Olą, która zgłosiła się do mnie na zdjęcia wręcz zaraz po mojej przeprowadzce. Cieszyłam się, że ktoś tak zaangażowany chciał od razu ze mną współpracować! Nie wiem jak ubrać w słowa to, jak wspaniały czas spędziłyśmy razem na tej sesji - to była nie tylko praca, ale w większości wielka zabawa! Oprócz tego, że Olę cechuje mega profesjonalizm to świetnego poczucia humoru nie można jej odmówić! Jest gotowa na każde poświęcenie, czego bez wątpienia ta sesja wymagała i przede wszystkim Ola pozwoliła mi spełnić pierwszy krok mojego marzenia, czyli wykorzystać piasek do zdjęć :D Kwintesencją sesji było, po skończonej pracy, wyrzucenie butów do kosza! I jak tu Jej nie lubić! Pierwszą stylizację wykonałyśmy na placu zabaw - Ola wspinała się na linki i wszystkie możliwe atrakcje, natomiast druga jest bardziej spokojniejsza i kobieca. Osobiście bardzo podpasował mi klimat tej pierwszej, nie sądziłam, że może wyjść aż tak fajnie i w stylu lat 80' :) Piękny makijaż dla Modelki wykonała prze zdolna  Ania Bednarczyk, z którą przy każdej możliwej okazji współpracuję i którą z całego serca polecam! 

Co więcej, Ola ma nie tylko talent do pozowania, ale ma również duszę artysty - tworzy piękne rysunki. Niedawno założyła swoją stronę na facebooku (KLIK), więc tutaj możecie zobaczyć cząstkę Jej prac - ja jestem pod wrażeniem i czekam na portret inspirowany moim zdjęciem!

Tymczasem wszystkich z Was chętnych na sesję na terenie Warszawy zapraszam serdecznie - złapmy razem trochę słonka w kadry! Piszcie na maila: ankutakesphotos@gmail.com lub na facebooka: Anku takes photos :) Zapraszam do obejrzenia galerii i czekam na Wasze opinie w komentarzach! 




modelka: Aleksandra Godawa
stylizacja: Aleksandra Godawa & Ja



















i na koniec mały backstage pt. "Po skończonej pracy wyrzucamy buty!"
do zobaczenia w następnym poście!







58 komentarze:

  1. Super post, a zdjęcia cudne.
    Zapraszam do mnie
    larossee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U ciebie pięknie, a u mnie co prawda też, ale strasznie zimno i wieje ;/
    Świetne zdjęcia! I kolor szminki super :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu też wieje! straszna ta pogoda i straszne figle nam płata :(

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. Jak zwykle urzekła mnie ich kolorystyka. Nie wiem, jak to robisz, ale za każdym razem kolory twoich zdjęć przykuwają szczególną uwagę. Modelka też poradziła sobie rewelacyjnie. Tylko zaintrygowało mnie to zdjęcie z backstage :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, nawet nie wiesz jak mi jest miło to czytać! przy przeróbce zawsze chce nadać zdjęciom jakiś klimat, pewną historię :) bardzo, bardzo dziękuję!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia i bardzo ładna modelka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! Uwielbiam klimat Twoich prac Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham tą sesję za ten niepowtarzalny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie podobają mi się te zdjęcia :) Ola wyszła ślicznie! A zdjęcie z butami powalające!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia świetne! :)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne są te zdjęcia, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia są idealne ;) zresztą nie tylko te bo przejrzałam wszystkie i jestem pod wrażeniem, blog jest świetny http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam tę sesję, zdecydowanie kocham taki klimat - idealnie Ci wyszło nawiązanie do lat 80 :) :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawie wyglądasz :3 Zdjęcia piękne!
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję w imieniu modelki, bo na zdjęciu nie jestem ja :)

      Usuń
  14. Bardzo zainteresował mnie Twój blog! Tymczasem zapraszam so siebie:MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezmiernie się cieszę i mam nadzieję, że jeszcze tu zaglądniesz :*

      Usuń
  15. Ola jest przepiękna. Cudowne zdjęcia jak z bajki. :)

    violetc13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog, na pewno bede wchodzić cześciej:) interesujące zdjęcia. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz przepiękne zdjęcia<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Masz ohromny talent! Szczególnie mnie zachwyciło to gdzie modelka ma złożone ręce koło ust - wygląda jak z modowego magazynu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i po raz pierwszy od tak dawna nacieszyłam oczy tak cudownymi zdjęciami. Wszystko idealnie się zgrało *-*
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Robisz magiczne zdjęcia! W jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem z Krosna, a aktualnie mieszkam w Warszawie :)

      Usuń
  21. przepiękne zdjęcia ♥♥♥ trudno oderwać wzrok
    jeśli będziesz miała chwilkę czasu zajrzyj do mnie z góry dziękuję :D
    http://arekbudkiewiczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co myślę o Twoich zdjęciach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem na Twoim blogu pierwszy raz i jestem zachwycona:) piękne prace. super stylizacje <3 od dziś będę tu regularnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz niesamowity talent!
    www.kaskawsieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Strasznie fajne te zdjęcia, szkoda, że mieszkasz w Warszawie, przydałby mi się ktoś taki. Sesja na propsie!

    U Łosia nowy post! http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Laskaaaa! Robisz megaaa swietne zdjecia! Przejrzałam wszystkie twoje fotografie, ktore masz na facebooku. Jestem pod wielkim wrazeniem :O Po prostu megaaa :)
    Bede wpadać tu napewno jak tylko ukaże sie cos nowego. Co do sesji z Olą, uważam ze jest to swietna modelka! Jeejku, jak mi sie marzy zrobienie komus bardziej profesjonalnej sesji zdjeciowej *.*
    Chcialabym zebys wpadała do mnie i wskazywała mi jakie bledy popelniam, nad czym mam popracowac. I takie male pytanko., w jakim programie przerabiasz zdjecia? :)
    Pozdrawiam!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej spodobało mi sie zdjecie nr 6 :) podoba mi sie na nim ekspresja modelki oraz idealnie dobrana kolorystyka zdjecia :) sesja jak najbardziej na plus.

    Sama jestem modelka i wraz z mama tworzymy artystyczne sesje zdjeciowe. Bedzie miło jak wpadniesz do mnie :)
    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. skąd Ty bierzesz takie modelki! :(

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos