what has happened to our handmade days?


Dzisiaj (w końcu!) przychodzę do Was z sesją wykonaną już spory czas temu, ale myślę, że jesteście mi to w stanie wybaczyć, szczególnie po tym jak ciepło odbieraliście jej efekty na moim fapage <3
Mimo wszystko, sama bardzo się cieszę, że nareszcie trafi tutaj cała porcja zdjęć, ponieważ nie ukrywam, że to spotkanie było szczególne pod dwoma względami: po pierwsze, była to jedna z pierwszych sesji wykonanych przeze mnie w Warszawie, a po drugie: poznałam Julitę i Angelikę :) Oprócz tego zdjęcie  z tej sesji wygrało konkurs na najlepszy portret organizowany przez zapewne znaną Wam wszystkim Paulinę Siwiec, więc cieszę się potrójnie!Jeśli śledzicie moją stronę, na pewno kojarzycie większość zdjęć, które tutaj się pojawią, ale mimo wszystko będzie też parę, których nigdzie wcześniej nie publikowałam, więc nie ma co się 'starością' zrażać :D

Sama sesja przebiegła bardzo sprawnie: już od momentu przygotowywania stylizacji przez kochaną Angelikę, której jeszcze raz tutaj dziękuję za pomoc i wsparcie na sesji! Wcześniej ustaliłyśmy cały pomysł i koncepcję, dobrałyśmy miejsce - mimo, że to warszawska starówka, niby oklepane, ale ja nigdy wcześniej tam nie fotografowałam więc był to dla mnie dodatkowy plusik :D Angelika przygotowała dla Julity 'grzeczną' sukienkę z kołnierzykiem, malutką, czarną torebeczkę i kapelusz, który dodał uroku całej stylizacji :) Julita natomiast wykonała sama makijaż i zadbała o fryzurę - to się nazywa zespół! Cieszę się, że dziewczyny były tak zaangażowane i pomocne! Ale czas najwyższy wspomnieć o modelce: Julita to mega pozytywna i cudowna osoba - bardzo się cieszę, że udało nam się poznać i przede wszystkim cieszę się z tego, że mamy kontakt do dziś - oprócz tej sesji wykonałyśmy jeszcze dwie inne - efekty jednej są już na facebooku, a druga niedługo się ukaże! Julita jest mega skromną osobą, ale to jak pracuje mi się z Nią na sesji jest nie-do-o-pi-sa-nia! Cuuudowna atmosfera, ale przede wszystkim mnóstwo śmiechu, rozmów i pomysłów na minutę :D Przy publikacji kolejnej naszej sesji, opowiem Wam o przygodach jakie nas spotkały i poświęceniu mojej Modelki! Jeszcze raz dziękuję całej ekipie za zaangażowanie i cudowne efekty! :* Mam nadzieję, że jeszcze nie raz wykonamy wspólną sesję, a tymczasem zapraszam do obejrzenia zdjęć (na początek wjeżdża dwoje ulubieńców):


MODelka: Julita Frankowska

Stylizacja: ANgelika rachocka - iamlika 























40 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyszły zdjęcia :) Piękna modelka i makijaż :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przynam, oczy przyciągają
    zapraszam do mnie,
    http://wniqaphoto.blogspot.com/ :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna dziewczyna ;) sesja super!
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze ma taką piękną twarz! Popracuje nad mimiką i będzie rewelacyjna!
    Sesja świetna Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Subtelnie i pięknie! A tak troszkę od czapy: w jakim programie przerabiasz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się zdjęcia 1, 7 i 8 licząc od dołu. Gratuluję konkursu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matuchno *.* jakie piękne! Można wiedzieć czym fotografujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia! Lubię ten Twój klimat sesji i w ogóle czarujesz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia mają klimat! Uwielbiam :)

    http://izabellamag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie najpiękniejsze zdjęcia, jakie dzisiaj widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jakie cudowne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne są te zdjecia, podoba mi się klimat panujący na nich :)
    Pozdrawia :*

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna modelka! <3 Zdjęia są cudowne:))) Obserwuje <3
    hej! z góry przepraszam za spam, ale bardzo mi zależy i potrzebuje kliknięć w linki aby utrzymać współprace:( liczę na pomoc i obiecuję że się odwdzięcze kochana!!! *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w pierwszych dwóch zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo kojarzę Julitę, jest śliczna, a Ty robisz cudowne zdjęcia! :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia jak i modelka! Brawa dla całej ekipy ;)
    www.xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna modelka, zdjęcia oczywiście też. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ uroda !!! Łoooo.... Piękne ujęcia !!

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos