better play it cool


* * *

Cześć wszystkim w sobotę! Dzisiaj chcę podzielić się z Wami efektami sesji, która odbyła się już stosunkowo dawno temu w Krakowie, w której rolę główną w sesji odegrała cudowna Karolina. To młodziutka dziewczyna z wielkim potencjałem i do dziś cieszę się, że mogłam jako jedna z niewielu pierwszych osób przygarnąć Ją przed swój obiektyw :).

Karolina wszystko przygotowała sama, a jak sama mówi, było w czym wybierać, ponieważ ilość ubrań i dodatków ma niezliczoną! Podczas sesji ciężko mi było uwierzyć, że rzadko brała udział w sesjach zdjęciowych, ponieważ współpracowało mi się z Nią wspaniale! Miałyśmy masę pomysłów i cykałyśmy zdjęcia w wielu zakamarkach krakowskiego rynku, a później przeniosłyśmy się pod galerię. Osobiście bardziej jestem oddana właśnie tej drugiej serii zdjęć, ponieważ Karolina i jej stylizacja oraz cała otoczka sprawiła, że zdjęcia wyszły bombowo! Jestem z nich do dziś bardzo dumna, chociaż teraz zrobiłabym je oczywiście w RAWach, bo to jeszcze jotpegi. Co nie znaczy, że pierwsza część naszej sesji wyszła mniej mi odpowiada - nic podobnego! Ale jedynie co tak mocno pamiętam z tego dnia to ogromny upał, w którym musiałyśmy pracować i słońce, które bez blendy nie pozwalało na zbyt wiele. Ochłodziłyśmy się dopiero później, w cieniu sukiennic - to była wielka ulga! 

Bardzo mocno kibicuję Karolinie, do dziś mamy świetny kontakt pomimo tego ile kilometrów nas dzieli. Nie tylko świetnie spisuje się przed obiektywem, ale jest też obdarzona wspaniałym głosem. Mam nadzieję, że jeszcze uda nam się kiedyś zrobić coś wspólnie, bo to prawdziwa przyjemność.

Trzymam za nią kciuki, a Was standardowo zapraszam do obejrzenia zdjęć - pierwsze to zdecydowanie mój ulubieniec, a Wasz? Do następnego! :)



modelka: Karolina Zawierucha
wizaż i stylizacja: Karolina Zawierucha

























32 komentarze:

  1. aa uwielbiam, jaki super klimat na fotach! ah chce już wakacje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale miło <3 też chcę, w końcu nie trzeba będzie marznąć na sesjach! :D

      Usuń
  2. Te zdjęcia są cudowne! <3 <3 Mam nadzieję, że moje marzenie się kiedyś spełni i mnie sfotografujesz :-D :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam spełniać marzenia :*!

      Usuń
    2. Czyli mogę liczyć na to, że takiego potwora jak ja też sfotografujesz? :-D :-*

      Usuń
  3. dwa ostatnie są bombowe!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem na Twoim blogu kolejny raz i kolejny raz sie nie zawiodlam :) robisz świetne zdjęcia! :)


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia! Jakiego używasz sprzętu? Zapraszam do siebie :) http://candleforboy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! używam Canona 550d + 50mm f/1.8 :)

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i bardzo ładna modelka! :)
    bonnifacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku myślałam, że to Selena Gomez.
    (jak zobaczyłam miniaturkę na fb)

    OdpowiedzUsuń
  9. Modelka pięknie wyszła na zdjęciach.
    Genialne ujęcia, wszystkie mi się mega podobają!
    Obserwuję i pozdrawiam serdecznie :)
    http://gold-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia <3 I cudna modelka ♥
    http://life-is-beaatiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne prace! :*** <3 jestes najlepsza !:)
    zapraszam (dodalam do obserwowanych)
    www.iziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. okularki z pierwszej stylizacji mnie powaliły! <3
    Rewelacyjne ujęcia :)
    Talent, talent... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super klimat! :)

    http://martalew.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos