anywhere, in between

* * *

Hej, jak mija Wam weekend? U mnie byłoby cudownie, gdyby tylko pogoda była choć troszkę lepsza! Mam nadzieję, że w poniedziałek mnie nie zawiedzie i pojawi się słoneczko, ponieważ szykuje się fajna sesja z super ekipą! Mam nadzieję, że sukcesywnie uda mi się dzielić z Wami tutaj wszystkimi efektami zdjęć, zarówno z tych starszych sesji jak i najnowszych. :)

Dziś przychodzę do Was z porcją zdjęć, które robione były pod koniec ubiegłego roku - była to moja ostatnia sesja w 2014 - nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci! Przed moim obiektywem stanęły dwie wspaniałe dziewczyny - Magda i Natalka - jedna brunetka, druga blondynka. Właśnie to chciałyśmy uwiecznić na zdjęciach czyli pokazać troszkę kontrastu. Zrobiłyśmy parę zdjęć wspólnych oraz parę osobnych bardziej portretowych. Dziewczyny mimo strasznego zimna świetnie dały radę, podczas gdy ja otulona szalikiem ledwo wytrzymywałam! Mam nadzieję, że spodobają się Wam efekty! 



modelka: Natalia Walke & Magdalena Mogielnicka 
wizaż i stylizacja: Natalia Walke & Kasia Szafrańska


Na początku pokażę Wam efekty współpracy z Natalką - cudowna dziewczyna o mega przyciągającym spojrzeniu! Natalka sama wykonała make up i dobrała stylizację :) Ja osobiście jestem zachwycona Natalką - pomimo "braku doświadczenia", jak sama mówi, poradziła sobie mega profesjonalnie! A ten portret chyba najbardziej przypadł Wam do gustu! 












Teraz druga część, czyli zdjęcia Magdy - uroczej dziewczyny, której najchętniej ukradłabym włosy! Wiem, wiem jak to zabrzmi, ale po prostu są genialne - bardzo zazdroszczę wszystkim dziewczynom, które przy takiej długości mają je tak piękne i zadbane! Tutaj zrobiłyśmy zdjęcia bardziej skierowane na ulicę, co moim zdaniem wyszło super - Magda poradziła sobie świetnie! 











Teraz jeszcze parę wspólnych ujęć:








Uwielbiam dziewczyny z długimi włosami - prawda, że wyglądają razem świetnie? Na wiosnę planujemy nowości znów w tym samym składzie, więc mam nadzieję, że słońce pojawi się szybciutko!

Na koniec, w związku z jutrzejszym świtem składam każdej zaglądającej tutaj, kochanej Kobiecie wszystkiego, co najlepsze z okazji naszego święta! Niech codziennie spełniają się Wasze marzenia! 





19 komentarze:

  1. Patrząc na każdy kafelek ten jest najśliczniejszy :) Szkoda tylko, że pod każdym kryje się jedno zdjecie :/

    http://dreamcom21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :) to taka zapowiedź - każdy kafelek będzie na bieżąco uzupełniany dodatkowymi zdjęciami :)

      Usuń
  2. Świetne zjdęcia, a Natalia zdecydowanie powinna częściej uczestniczyc w sesjach zdjęciowych!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Dziewczyny mają cudowne włosy, pozazdrościć. Powodzenia z pogodą i najlepszego w dniu kobiet!

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie chyba najlepsze !
    Cała sesja świetna :) Ładna obróbka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia c: Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Blondynka totalnie przykuwa wzrok i "robi" całą sesję! Jest zjawiskowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne fotografie :) Bardzo miło ogląda się tak wspaniałe prace :)
    Obserwuję i czekam na więcej zdjęć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos