shards of a beautiful past.




Nadeszła wiosna, więc i nadszedł czas na mój powrót tutaj! Moja nieobecność spowodowana była czynnikami takimi jak zazwyczaj, czyt. zaliczenia, sesja, praca i ogólny brak czasu. Bardziej skupiałam się na zdjęciach niż dodawaniu tutaj zaległości, ale obiecuję poprawę, ponieważ wciąż mam wiele starszych sesji do pokazania. Taką też podzielę się z Wami dzisiaj, gdzie w roli głównej wystąpi piękna Kamila!

Zdjęcia wykonałyśmy w pewien piękny weekend ubiegłego roku - Kamila właśnie przed sesją brała udział w innych zdjęciach do projektu wizażystki Kasi, więc makijaż się uchował i na naszą sesję :D
Mimo, że umawiałyśmy się wcześniej, ta sesja wyszła zupełnie spontanicznie - Kamila napisała mi sms, że będzie gotowa o danej godzinie, a ja akurat chwilkę wcześniej skończyłam inne zdjęcia, więc byłam gotowa na kolejne!

Współpraca wyszła nam bardzo owocnie - świeciło cudowne słoneczko, udało się nam zrobić zdjęcia, z których byłyśmy bardzo zadowolone, a dla mnie zadowolenie modelki jest najważniejsze! Zapraszam Was do obejrzenia całej sesji i podzielenia się Waszą opinią w komentarzu :)

Przypominam, że wszystkie nowości możecie znaleźć na moim facebooku: www.facebook.com/ankutakesphotos i na instagramie @ankutakesphotos, natomiast backstage sesji na snapchacie: pucolini (login to nie moja sprawka :D), a chętnych na sesję zapraszam do kontaktu przez facebook, maxmodels (claptrap) lub e-mailowo: ankutakesphotos@gmail.com.



mod/styl: Kamila Kombor
mua: Kasia Kłusek













11 komentarze:

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos