treat me like a girl with no name.




Dzisiaj szybciutko, z kolejnym postem nadrabiającym sesje z tych cieplejszych dni - chociaż teraz na zimno nie możemy narzekać, w końcu zimie się jakoś nie śpieszy, żeby zawitać w tym roku :( Niestety, dla mnie przełom grudnia i stycznia to najgorszy czas, co zrozumieją wszyscy studenci - zaczyna się sesja, ale nie ta fotograficzna... Cztery egzaminu już za mną, przede mną jeszcze sporo, dlatego tak mało mnie tutaj i tak mało nowości, ale mam nadzieję, że szybko ze wszystkim się uporam i będę mogła do Was wrócić z nowościami :) 
Tymczasem chcę pokazać Wam efekty sesji z Olą, która przyjechała pewnej słonecznej niedzieli do Warszawy z Krakowa! Było mi bardzo miło Ją poznać i stworzyć coś wspólnie, bo było to dla mnie też super doświadczenie i przeniesienie tutaj w pewien sposób kochanego Krakowa, w którym mieszkałam przed przeprowadzką do Warszawy :) Makijaż do sesji wykonała przezdolna Ania, która swoim wizażem nie raz już czarowała dziewczyny, a Ola spisała się na medal, (mimo małej ilości czasu udało nam się zrobić dwie stylizacje) i wytrzymała i upał i słońce i walizkę, która towarzyszyła nam przy sesji! 


Mam nadzieję, że wszyscy już z utęsknieniem czekacie na ten świąteczny czas - życzę każdemu czytelnikowi mojego bloga spokoju w te Święta, rodzinnej atmosfery i przede wszystkim odpoczynku i pełnego brzucha po wigilijnej kolacji! A w Sylwestra oczywiście szampańskiej zabawy do białego rana - do zobaczenia w Nowym Roku ;)




mod/styl: Aleksandra Podsiadło
mua: Anna Bednarczyk














27 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz, super zdjęcia!
    Również życzę Wesołych Świąt! :*
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory! ;)
    zapraszam do siebie: http://obiektywemuchwyconeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne zdjęcia! Współczuję Ci sesji na studiach, znam to. :( Ale mam nadzieję, że dasz rade! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no no pełna profeska! jak foty z jakiegoś magazynu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia wow! Jedne z najlepszych jakie oglądałam, na jakim kolwiek blogu. A co do sesji to powodzenia!
    http://tornadomysli.blogspot.com/2015/12/jeszcze-raz-go-zobaczyc.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam serdecznie :) W wolnej chwili wpadnij do mnie na bloga:
    http://www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zdjęcia :) , obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia bardzo ładne, ale chyba bardziej by do mnie przemawiała inna stylizacja modelki, tutaj wygląda dla mnie niestety tandetnie.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj stylizacje same wybierają sobie modelki i tak było i tym razem ;)

      Usuń
  9. Cudna sesja! Pierwszy raz jestem na Twoim blogu i się totalnie zakochałam <3
    Obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne ujęcia! *.* Powodzenia na sesji. Też mnie to teraz czeka :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Oszalałam na punkcie tych zdjęc!!! :)
    maja w sobie taka delikatnosc :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są fenomenalne! :)

    ________________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    www.evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię mieć świadomość, że nie tylko ja nie mogę się wyrobić z obróbką sesji. ;)
    Piękna modelka i zdjęcia dobre! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje zdjęcia, mają taki fajny klimat i obróbka sprawia że Twoje zdjęcia można poznać bez podpisu :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos