choose your last words.


Wiem, wiem - ta sesja powinna się tu ukazać o wiele wcześniej. Po drodze wydarzyło się wiele różnych sytuacji, które zmusiły mnie do przystopowania ze zdjęciami - najpierw sesja, pisanie magisterki, później praca i zasłużony urlop, a jeszcze później niestety nauka do poprawki. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - bardzo odpoczęłam i zaliczyłam egzamin! Teraz zbliża się jeden z moich ulubionych momentów zdjęciowych czyli jesień. Nie wiem dlaczego, ale po prostu lubię te chłodniejsze dni, kiedy wiem, że mocne światło mnie nie zaskoczy (no, może jedynie tylko niespodziewany deszcz, ale w takich warunkach też się da!). Po prostu wtedy bardziej komfortowo mi się pracuje - jedynym ograniczeniem niestety jest szybie ściemnianie się na dworze :( 

Mimo wszystko, dziś mam dla Was efekty sesji która powstała prawie rok (!) temu z Weroniką - to była nasza kolejna współpraca, efekty poprzedniej sesji możecie obejrzeć tutaj - KLIK. 
Tym razem było równie cudownie fotografować Weronikę i jej stylizacje na bloga - sesja przebiegła nam szybko i intensywnie, nie obyło się bez gadania i zaczepiania przez obcokrajowców :D Na kolejną sesję już od dawna się szykujemy i mam nadzieję, że uda nam się w końcu spotkać i pokazać Wam kolejne efekty naszej współpracy! A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć - poniższe to zdecydowanie jedno z moich ulubionych :) 



MODELKA / MAKE-UP/ STYL: WERONIKA SOCHACZ

























23 komentarze:

  1. Gratulacje zaliczenia egzaminu! A sesja jak najbardziej udana, wyglądasz ślicznie :)
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeejku sztos *.* jesteś tak śliczna pod każdym względem, że aż poczułam się niedowartościowana :D Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Weronika ma takie piękne oczy! *_* Uwielbiam klimat Twoich zdjęć, są proste ale mają to COŚ w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i bardzo klimatyczna sesja :) Podoba mi się ubiór Twej modelki, ale też uroda i sceneria dobrana do tej sesji. No i oczywiście Twoje kadry, bo bez tego nie byłoby takiego efektu ;)
    Gratuluję zdania egzaminu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Weronika jest cudowną modelką. :) Zdjęcia jak zawsze mają w sobie tę magiczną perfekcję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje gratulacje, sesja jest świetna mimo, że powinna znaleźć się o wiele wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia :)

    pozdrawiam katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna modelka!:o
    Ale i fotograf zdolny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna stylizacja


    http://skucinskae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja!

    Zapraszam również do mnie

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos