a semblance of our old ways.

*    *    *



Często trafiałam na blogi gdzie autorzy bili się w pierś i mówili, że zaczną być systematyczni, że będą dodawać częściej posty tak jak obiecali. Wśród moich fotograficznych znajomych widzę wielki postęp, notki pojawiają się z dnia na dzień, a u mnie - bida. Sama nie lubię czegoś zaczynać i nie kończyć tego we właściwy sposób, ot tak zostawiać, żeby sobie leżało, więc w moim przypadku tak miało nie być. Ale jak widać trafiło i na mnie. 

W tym miejscu przepraszam wszystkich zagorzałych czytelników (jeśli takowi tutaj są!) za to, że musieli tak długo czekać. Tak jak obiecywałam, będę wciąż nadrabiać tutaj nieopublikowane zdjęcia na facebook'u ze starszych sesji aż będę, mam nadzieję, na bieżąco! 

Także nie przedłużając zapraszam Was dzisiaj do obejrzenia zdjęć z PRZE - cudowną Anią, którą na pewno większość z Was kojarzy z cudownych sesji. Ania ma niesamowity talent do pozowania, nie tylko świetnie potrafi wyrazić emocje, ale popatrzcie tylko na jej niesamowitą urodę, którą jestem totalnie zauroczona. Już od dawna chciałam podjąć z Nią współpracę, aż w końcu pewnego dnia odważyłam się i udało nam się umówić na sesję. Tuż po swoich porannych zajęciach szybko przemieściłam się do centrum żeby zrobić wyczekiwane zdjęcia, ponieważ później z kolei na zajęcia pędziła moja Modelka. Mimo, że pogoda nas nie rozpieszczała, bo ziąb był przeogromny, Ania świetnie dała sobie radę, bo jakby inaczej! Do tego jest świetną i przemiłą Osobą, z którą można porozmawiać totalnie o wszystkim :) Koniecznie zaglądnijcie na jej fanpage, bo tam można znaleźć prawdziwe cudeńka z Anią w roli głównej: https://www.facebook.com/annnagadzala :)

Mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kiedyś spotkać i zrobić coś bardziej szalonego! A Was zapraszam do obejrzenia zdjęć i do NIEDŁUGIEGO następnego! :D


mod/mua/styl: Ania Gadzała

















24 komentarze:

  1. Zdjęcia są świetne, z resztą modelka, jak i fotograf także.
    Poza tym małe opóźnienie w pisaniu postów nie jest czymś złym, jeżeli nie jest dłuższe niż przykładowy miesiąc, bo wtedy większość czytelników się niecierpliwi, bądź takowych się traci. Pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    ~alexy-blog.blogspot.com~

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Dałaś mi pomysł na sesje. Dziękuję Ci! Jeśli masz czas wpadnij do mnie i powiedz co sądzisz o zdjęciach które robie :)
    http://kanasapa15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że są tutaj zagorzali czytelnicy! Przeprosiny przyjęte :*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://suneshinebaby1.blogspot.com/2015/07/1.html zapraszam do mnie. :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kooocham jej urodę, fajne zdjęcia tylko, ze...! Na 5 pierwszych widziałam tylko ta samą twarz i zmieniające się tło. Nie wiem czy to wina modelki, czy to Ty tak ją podeszłas, ale następnym razem nawet jak są podobne zdjęcia to po prostu nie ustawiaj ich po sobie xpp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powiedziałabym, że są dokładnie takie same - drugie zdjęcie zupełnie różni się od trzeciego, czwarte to inne pozowanie, a piąte jest kompletnie niepodobne jak i pierwsze, ale to Twoje zdanie. dzięki za opinię, a ja znów powiem, że Ania jest bardzo plastyczna i będę tego bronić zawsze :)

      Usuń
  6. Wow, super post a zdjęcia są mega ! ;) oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są świetne - nic dodać nic ująć ;)
    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Wam to wyszło ! <3 bardzo klimatyczna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana sesja, szczególnie pierwsze zdjęcie super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna sesja :) a ostatnie ujęcie bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos