this wall of my own choosing.

*    *    *


To znowu ja, powiedzmy po tygodniowej przerwie, by pokazać Wam kolejne zdjęcia, udało się :D Zaczęłam spisywać na kartce ile jeszcze postów powinnam tutaj opublikować i szczerze mówiąc nie wiedziałam, że będzie ich aż tyle! Tak więc zabieram się do pracy i zamieniam zamiary na czyny - zapraszam do wpisu!

Dzisiejsza bohaterka wpisu to Natalka  - pierwszy raz zobaczyłam Ją na zdjęciach u Izy Urbaniak, jej siostry, która również fotografuje. Po skontaktowaniu się właśnie z Izą, Natalka zgodziła się na mój pomysł i umówiłyśmy się na zdjęcia :) Byłam przeszczęśliwa, bo Jej uroda idealnie wpisała się w pomysł, który chciałam bardzo, ale to bardzo zrealizować. Co więcej, dysponowała perfekcyjną stylizacją - taką, którą szukałam już X czasu do sesji - z nieba mi spadła! Myślę, że wyczujecie moją koncepcję tej sesji oglądając zdjęcia :) 

Z Natalią pracowało się mi wspaniale, ale cóż się dziwić - doświadczona jest już po sesjach z siostrą, a do tego jest przesympatyczną Osobą! Było pełno śmiechu, bo w sesji towarzyszyła nam też właśnie Iza, którą gorąco pozdrawiam i dziękuję za spędzony z nami czas, pomoc i pozytywną energię! 

Teraz już nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia całości ujęć i przy okazji kieruję pytanie: Chcielibyście, żeby posty pojawiały się tutaj mniej więcej co tydzień? Czekam na Wasze sugestie w komentarzach, buziaki! 



mod/mua/styl: Natalia Urabniak


24 komentarze:

  1. Świetny blog :) Chętnie jeszcze na niego wpadne :) Zapraszam do mnie http://paaulinaa0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana sesja :) Lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i piękna modelka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, świetne foty! modelce życzę powodzenia - oryginalna uroda, obiektyw ją kocha!
    Pozdrawiam :-)

    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu stylizacje do zdjęć *.* zresztą Ty wiesz o tym ! podoba mi się strasznie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham ta sesje! Mega sztos <3 dziewczyna piękna, klimat powala

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre zdjęcia meeega mi się podobają. Mają swój klimacik.
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Cała sesja w genialnym klimacie. I jeszcze ten styl - super!
    Ja także będę bywała tu na pewno częściej! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    stylowka4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia i blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię! W końcu zobaczyłam wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia, jednak widać ogromną inspirację Hanią Komasińską. Powinnaś dodać coś od siebie, żeby zdjęcia nabrały Twojego charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są w całości moje, oddają mnie, to co chciałabym pokazać poprzez swoje fotografie, czyli właśnie "mój charakter", z którym utożsamiam się w stup:) tak jak napisałam, szukam modelek, stylizacji i ten pomysł powstał w mojej głowie, a inspirować przecież może nas wszystko - muzyka, ludzie, książka czy film, niekoniecznie Hania, którą uwielbiam, ale jeśli już o tym wspomniałaś to tak nie było w tym przypadku :)

      Usuń
  12. Wspaniały klimat! Pozazdrościć pomysłu i modelki :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos