you act like I just got up in it.

*   *   *


Fala gorąca chyba uderzyła na dobre. Nie wiem czy wcześniej o tym wspominałam, ale bardzo, ale to bardzo nie lubię fotografować w słońcu, to totalnie nie dla mnie. Umiarkowane ciepło, cień -są dla mnie jak najbardziej na tak, jednak takie dni jak dziś totalnie ujmują mi radość "słońca na zdjęciach". Zarówno ja, ale przede wszystkim modelka czuje się niekomfortowo, czując jak wszystko z niej paruje i spływa - i gdzie tu mówić o pozowaniu? Dlatego w takie dni jak dziś jedyne co mi pozostaje to czekać do godziny 19 czy 20 i gdy już słońce powoli zabiera się, żeby zajść, ja mogę działać - przynajmniej momentami czuć przyjemny chłodek! Koniecznie napiszcie jak jest u Was, fotografowie - czy wolicie upalne dni, kiedy słońce wpada do zdjęcia ze wszystkich stron czy też wolicie działać w takich warunkach, jakie ja preferuję? Czekam na Wasze opinie!

Dzisiaj, w związku z pogodą, nadrabiam kolejny post - tym razem z sesji z Ewą. Świetnie się składa, że post wypadł na teraz, bo właśnie jutro byłyśmy umówione razem na kolejne zdjęcia, jednak właśnie POGODA nie pozwoli nam się spotkać, bo miały być to zdjęcia w nieco innym klimacie. Teraz brzmię pewnie jak "typowy Polak" - bo jak gorąco, to ja chcę zimno, cóż :D

Jednak przechodząc już do dzisiejszego posta - zdjęcia wykonałyśmy już jakiś czas temu w miejscu, do którego po raz pierwszy właśnie zabrała mnie Ewa, bo do tamtej pory mogłam obserwować je jedynie na sesjach u innych fotografów i zawsze patrzyłam na nie z podziwem! Tym razem i mnie się udało i to w dodatku z tak wspaniałą i sympatyczną Ewą :) Nasze planowane, kolejne spotkanie chyba jest tylko potwierdzeniem tego, że współpracowało nam się świetnie i mam nadzieję, że następnym razem inny klimat zdjęć spodoba Wam się jeszcze bardziej, bo ja nie mogę się doczekać!

Tymczasem wszystkich tych, którzy chowają się przed słońcem w swoich czterech ścianach zapraszam do obejrzenia efektów i oczywiście, do komentowania! Miłego weekendu wszystkim! : * 


mod/styl/mua: Ewa Rychter





















21 komentarze:

  1. Niesamowicie dobra sesja Słońce! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zdjęcia, jak i sam blog.
    Osobiście mi słońce na zdjęciach nie przeszkadza, ale czasem jest uciążliwe, aby odpowiednio i ładnie uchwycić daną chwilę :D
    Obserwuję oraz trzymam kciuki za dalszy sukces bloga! ♥
    http://www.enyere-ee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super tlo z tymi nutami, zapraszam na mojego bloga http://www.krystianwojtowicz.pl - przy zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój aparat totalnie nie radzi sobie z ostrym słońcem, przez co ja go unikam jak ognia.. :d Najlepsze chmurki, albo wschody/zachody!
    Mega zazdroszczę tego miejsca i jak patrzę na nią w tym płaszczu, to aż mi słabo, no ale przecież musiało być zimno.. ;d Bardzo fajne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc mamy podobnie :D haha, wyobrażam sobie, ale to sesja jeszcze z "zimy" powiedzmy :D

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia ;)
    Lubię robić zdjęcia w pełnym słońcu, wczoraj właśnie robiłam takie zdjęcia ;p

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jesteś pierwszą osobą w takim razie, o której wiem!

      Usuń
  6. Ewa jest przepiękna, a Ty to cudownie ujęłaś ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Sesja już standardowo świetna, modelka ma w sobie coś bardzo ciekawego. http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja - genialna modelka, stylizacja, miejsce. Wszystko dopracowane do perfekcji. Uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. super klimat zdjęć, modelka wyszła niesamowicie :)
    obserwuję :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos