you can find me here.



W przedostatnim poście (tutaj) mogliście zobaczyć efekty sesji z Julitą, z którą dzisiejszy wpis jest związany. A dlaczego? Ponieważ drugie w kolejności zdjęcie, które możecie tam zobaczyć wygrało konkurs na portret organizowany przez Paulinkę Siwiec i dzięki temu dotarła do mnie przepiękna, biała suknia, którą mogłam wykorzystać właśnie do dzisiejszej sesji :) 

Jednak historia tej sesji wcale nie jest wcale taka prosta, na jaką mogłaby się wydawać. Chciałam znaleźć dobre miejsce i dobrą modelkę, aby wszystko ze sobą współgrało. Oczywiście tutaj mogłam liczyć jak zawsze na pomoc mojej cudownej wizażystki Kai, która pomogła mi w selekcji dziewczyn oraz była gotowa zapewnić makijaż do zdjęć. Poszukiwania trwały dość długo, aż w końcu znalazłam idealną modelkę, pasującą do naszej koncepcji, czyli Paulinę z wyjątkową urodą i cudownymi włosami - nie mogłam się przestać nimi zachwycać! 

Całość sesji przebiegła tak sprawnie, że jak to zwykle bywa, straciłam poczucie czasu i nie mogłam przestać robić zdjęć :D Pogoda idealnie dopisała, Kaja stworzyła przecudowny makijaż, a suknia leżała na Paulinie wyśmienicie - czego chcieć więcej? Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za super spędzony czas!

Mam nadzieję, że całość sesji, którą się z Wami dzisiaj podzielę przypadnie Wam do gustu :)



MODELKA: Paulina 

MAKE UP: Kaja dobroń





















12 komentarze:

  1. Suknia i miejsce przepiękne! Rzeczywiście, modelka ma przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja kojarzy mi się z bajką, księżniczka czeka na księcia ;) Bardzo piękna modelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna subtelna sesja!Jakim obiektywem robione ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, klimatyczne zdjęcia.

    http://smallnatic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się, że ciężko było Ci przestać robić zdjęcia. Cudowne ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia i piękna modelka.:)
    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos