without ever letting you know.


Jak ja cudownie wspominam to spotkanie :) Chociaż nie byłam do końca pewna, czy wszystko się uda, pędząc z jednej pracy do drugiej, stojąc w korkach -  dotarłam! Kasia napisała do mnie, że pojawi się w Warszawie i chciałaby, abyśmy wykonały razem sesje. Stylizacja była przygotowana, co jest zasługą samej modelki więc został nam wizaż - i tutaj trafiłyśmy na zdolną Patrycję, która konkretnie zajechała swoją furą pod umówione miejsce, umalowała Kasię, a później przez całą sesję dotrzymywała nam towarzystwa, pilmowała samochodu unikając mandatu i przy tym pilnując nas - mega poświęcenie, za które jeszcze raz dziękujemy! :D

Jak się później okazało - tak, tak, czasem ciężko łącze fakty - do Kasi wzdychałam już nie raz widząc Ją na sesjach u innych fotografów, ale dopiero po sesji, kiedy udałyśmy się na kawę to zrozumiałam, brawo ja! :D Byłam mega podekscytowana, że Kasia wybrała własnie mnie, za co jej też dziękuję!
Za nami już kolejna sesja z tą samą ekipą, której efekty niedługo pojawią się na moim facebooku, a tymczasem pokaże Wam w całości, co zdziałałyśmy za pierwszym razem- oczywiście moje ulubione portrety lecą na pierwszy ogień!



MODELKA: Kasia hossa

make up: Patrycja szumkowska




















11 komentarze:

  1. wyglądasz jak prawdziwa modelka :o
    zuzannasworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia wyszły. Pod każdym względem perfekcyjne. :)
    Heh.. To faktycznie śmiesznie wyszło, że zrozumiałaś ten fakt dopiero przy kawie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Alicja! :D prawda? to było dla mnie mega zaskoczenie!

      Usuń
  3. Mega sesja i piękna modelka! Te oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie niesamowite, nie mogę oderwać wzroku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna modelka i cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos