make her say

*  *  *


Nadrabiając zaległości z wcześniejszych współprac, dziś chciałabym Wam pokazać efekty współpracy z cudowną Kasią. To była pierwsza sesja wykonana w 2015 roku, a takie "pierwsze" mam zawsze w pamięci. Niestety pamiętam również przeraźliwe zimno jakie nam towarzyszyło, ja zamarzałam, a moja Modelka dała sobie świetnie radę, mimo ujemnej temperatury, za co Jej wielce dziękuję! Zdjęcia miały być proste, casualowo-streetowe, samą stylizację wymyśliła Kasia a makijaż wykonała przezdolna Ania. Na sam makijaż nie udało mi się dotrzeć, więc spotkałam już Kasię w pełnym make upie i zaczęłyśmy działać! Modelka dała sobie radę świetnie, czuła się przed obiektywem jak przysłowiowa 'ryba w wodzie', a śmiechu było co niemiara - uwielbiam takie współprace! Tymczasem czekamy na więcej słońca i planujemy kolejną, już bardziej cieplejszą!

Mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty sesji i jak zwykle czekam na Wasze komentarze: :) Zapraszam też na kolejny wpis - postaram się nadrobić zaległości jak najszybciej, szczególnie teraz, gdy czeka mnie maraton egzaminów na uczelni. Przez to, muszę odpuścić sobie sesje na jakiś czas, ale mam w zanadrzu troszkę nowości, więc śledźcie uważnie mojego facebooka: Anku takes photos!
Miłego i słonecznego, mam nadzieję, weekendu dla Was! : *


modelka: Katarzyna Russ
make up: Anna Paula Bednarczyk Make Up



















31 komentarze:

  1. Wow! Super zdjęcia!

    http://ola-jaworska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś nie napisała, że była przeraźliwie zimna temperatura to nigdy bym nie pomyślała, że twoje zdjęcia były robione zimą, przecudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja! Genialny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dwa ostatnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor na ustach ;) Piękne zdjęcia :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Przedostatnie i ostatnie najlepsze. C:

    OdpowiedzUsuń
  7. siódme zdjęcie - wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia! A modelka śliczna i widać, że lubi pozować :)

    sercemwidziane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, a szczególnie ostatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia *-* Piękna modelka i super stylizacja.

    http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przedostatnie wow!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos