violent youth

*  *  *



Nareszcie słonko, nareszcie ciepło! Ja spędziłam super weekend z moją siostrą, która przyjechała do Warszawy w odwiedziny, a przede wszystkim na koncert, ale już nie mogę się doczekać w pełni wiosennych 'weekendowych' sesji, które mimo zbliżających się egzaminów na studiach, na pewno się odbędą! 

Dziś pokażę Wam efekty sesji, którą wykonałam dla przyjaciół - Oli i Szymona. Olę już zapewne znacie z poprzedniego posta (KLIK) - to było nasze drugie spotkanie i równie owocne! Szymona miałam natomiast okazję poznać, z czego bardzo się ciesze, bo to super chłopak! Bardzo pozytywnie nastawiony, profesjonalny i zaangażowany w 100% - uwielbiam takie osoby! W zdjęciach obraliśmy tematykę nieco buntowniczą, chcieliśmy przez to oddać fajny klimat w czym bardzo pomogło nam miejsce, czyli warszawska Praga. Był to mega trafiony pomysł Oli, którym byłam zachwycona ze względu na całą aurę i nastrój. Przygotowania do sesji odbyły się w okolicznej hotelowej toalecie, także full wypas :D Mimo chłodu w trakcie sesji moja dwójka spisała się na medal i dała z siebie wszystko! Zapraszam Was do obejrzenia całej serii i życzę miłego popołudnia! :*



modele: Aleksandra Godawa & Szymon Lempkowski
stylizacja: Aleksandra Godawa & Szymon Lempkowski & Ja








Wykonaliśmy nie tylko ujęcia we dwójkę, ale również osobno dla Oli i Szymona, efekty tutaj: 









Na koniec chcę pokazać Wam ostatnie ujęcie, do którego nie byłam w pełni przekonana jeśli chodzi o wykonanie techniczne - to na pewno. Zrobiliśmy je w środku kamienicy w okurzonym korytarzu, ale myślę, że jest warte uwagi, bo oddaje swój klimat i ma "to coś". Co sądzicie? Czekam na Wasze komentarze!




25 komentarze:

  1. ale klimat <3
    http://rudefotografuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega udana sesja! Strasznie podobają mi się te kolorki, pozbawione mocnego kontrastu - tak, to zdecydowanie coś co lubię. Widać na tych ujęciach uczucia, a przede wszystkim zaangażowanie modeli. Miejsce dodało tylko uroku poszczególnym kadrom.
    Piszesz, że nie byłaś przekonana, co do ostatniego ujęcia, a ja wręcz przeciwnie - uznałabym je za jedno z lepszych, jak nie najlepsze z tej sesji. Jest mocno nacechowane emocjami, a ja to bardzo cenię i zawsze zwracam na to uwagę. Niedoskonałość tego kadru z łatwością przemienia się w jego zaletę - wygląda trochę jak uchwycone w przelocie, a osoby pozujące są całkowicie skupione na sobie. To nadaje całości niesamowity nastrój ;) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję Monia!
      cieszę się , że tak odbierasz tę sesję, bo widzę, że czujesz to w 100% tak, jak my!
      buziaki dla Ciebie!

      Usuń
  3. mega dobry klimat, sesja zdecydowanie jedna z najlepszych. ostatnie zdjęcie może nie idealne, ale jakoś wciąga. nr 6 i 9 moje ulubione ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. modeli to miałaś cudownych! świetna robota - pierwsze ujęcie i ostatnie to moje ulubione :) A Szymon o jaaa, ale bym go widziała w takiej mega mocnej stylizacji, moze zrobisz z nim kiedys samym sesję? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze zrobione zdjęcia, profesjonalne jak się patrzy.
    Rozumiem, że za sesję trochę bierzesz? Jestem ciekawa jak to wszystko wygląda :)
    I chętnie popatrzę na więcej zdjęć, więc zostaję na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) jeśli miałabyś pytania, napisz do mnie na maila lub na facebook :)

      Usuń
  6. piękne zdjęcia i cudowni modele!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, jestem pod ogromnym wrażeniem! CUDOWNA SESJA! Niesamowicie klimatyczna! *.*

    Pozdrawiam.
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie ta sesja podoba. Jest klimat! *,*

    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są wyśmienite i bardzo klimatyczne. Strasznie podoba mi się drugie zdjęcie samej Oli oraz to ostatnie. Szacunek! ;)
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos