you should tell the truth

Na początku tego posta chciałam bardzo, bardzo przeprosić Wszystkich, którzy byli niecierpliwi nowego wpisu (o ile tacy w ogóle byli!), ale ostatnio czas goni mnie bardziej niż zwykle, a ja strasznie żałuję, że doba nie ma chociaż o kilka godzin więcej - mam nadzieję, że zostanie mi to wybaczone! 

Ale nie o tym, bo dziś o Emilce i naszej wspólnej sesji jeszcze z wakacji. Lubię wracać do tych starszych sesji, dlatego też chciałabym się w pierwszej kolejności nimi z Wami podzielić, a już zaraz po tym będę wrzucać tutaj te coraz nowsze efekty współprac :) 

To była już moja druga współpraca z Emilką, pierwszy raz spotkałyśmy się w 2013 roku, czyli tak naprawdę wtedy, kiedy już 'na poważniej' zaczynałam pracować z aparatem i częściej organizowałam sesje (efekty pierwszej możecie zobaczyć tutaj i tutaj). Ponowne spotkanie z tą cudowną i wiecznie roześmianą Istotką było dla mnie nie lada przyjemnością, bo z Emilką współpracuje się bajecznie! Było nie tylko owocne pod względem zdjęć i rozmów, ale spotkała nas również przygoda z obcokrajowcami, na wycieczce, kiedy to podeszli do nas i zaczęli nam backstage! 

Sesję podzieliłyśmy na dwie części: pierwsza to bardziej eleganckie zdjęcia portretowe, gdzie główną rolę odgrywał ogromny kapelusz Emilki, a później i słońce, natomiast druga stylizacja to bardziej luźne ujęcia obok pobliskiego parkingu. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu, a my widzimy się w kolejnym poście! Pamiętajcie, że aktualne nowości zawsze możecie znaleźć na moim facebooku tutaj :)


modelka: Emilia Szarota
stylizacja: Emilia Szarota















Na koniec mam jeszcze małą wiadomość: pierwsze zdjęcie z posta zostało wyróżnione przez portal ModelsBest jak i pojawiło się na głównej stronie Photoblog.pl. Serdecznie dziękuję raz jeszcze, bo to daje jeszcze większego kopa do działania! 









25 komentarze:

  1. śliczna dziewczyna! niesamowite włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie należę do grona tych, co to nowości wprost doczekać się nie mogli, dlatego ogromnie cieszę się, że takowa się tu pojawiła. Emilka ma cudowną urodę i chętnie sama porwałabym ją na jakąś sesję. Rekwizyt w formie kapelusza to bombowy patent i tutaj sprawdził się idealnie, natomiast słoneczko dodało niesamowitego klimatu całości. Lubię to! Oczywiście wielkie gratulacje za te dwie publikacje. W pełni zasłużone!
    Chyba tyle chciałam napisać. Jeżeli masz ochotę to zapraszam też do mnie
    http://monika-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, nawet nie wiesz jak miło mi to czytać, bardzo dziękuję <3

      Usuń
  3. Bardzo dobre zdjecia! Stylizacja na wielki plus, jednak muszę przyczepić się do mimiki modelki, za bardzo to nie lubi chyba zmieniać wyrazu twarzy ;/ to nie dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo! :) Emilka jest początkującą modelką, robi to raczej z czystej przyjemności jak sądze, także jeszcze sporo przed nią, bo jest młodziutka :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ostrość i światło! <3
    Gratulacje kochana!

    rudefotografuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Modelka ładna i widać, że fotograf też jest dobry :D

    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna modelka! Niesamowicie tęsknie za taką zielenią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nam to chyba najbardziej tęskno :( a wcale się nie zapowiada .. :(

      Usuń
  8. piękne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie przypadły mi do gustu zdjęcia z kapeluszem - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyroznien! Ja sie wcale nie dziwie, masz oko do robienia zdjec! Szczegolnie podobaja mi sie te z zachodem slonca! Piekne!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos