but still you do not know.





Całkiem niedawno znów odwiedziłam park Ujazdowski (a dla mnie to nieco wyprawa, chociaż nie jest najgorzej :D) i od razu przypomniała mi się sesja, którą wykonałam tam pierwszy raz i zostałam zupełnie oczarowana tym miejscem! A była to sesja z cudowną Nicolą, która poprosiła mnie o zrobienie kilku ujęć. To mega sympatyczna dziewczyna, z cudowną, delikatną urodą.. czego chcieć więcej!? Biegałyśmy po parku, od miejsca do miejsca fotografując, a na samym końcu odnalazłyśmy piękne róże, które z urodą Nicoli komponowały się znakomicie! Ta sesja na długo zostanie w mojej pamięci, a dzisiaj dzielę się całością z Wami, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :) 

Przypominam, że nowości publikuję na swojej stronie: www.facebook.com/ankutakesphotos oraz instagramie: @ankutakesphotos, gdzie gorąco Was zapraszam!



MOD/STYl/mua: Nicole czaplińska















16 komentarze:

  1. Jaka jesteś prześliczna! 💘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Nie zauważyłam, że to nie ty hah :p Ale zdjęcia piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, a modelka naprawdę urokliwa! I to miejsce! Zabiera dech w piersiach :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjęcia i śliczna modelka :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos