cause you belong to the world.





Hej wszystkim, znów po dłuższej przerwie! Niestety czas i pogoda nie sprzyjają nowym sesjom, ale mam sporo zaległych, nieopublikowanych ujęć, więc będę miała czym się dzielić i bywać tutaj częściej :) Co więcej, mam jeszcze jedną, jesienną sesję do skończenia, także spodziewajcie się nowości na moim fanpage!

Zastanawiałam się nad sesją, jaką opublikować dziś i widząc własnie pierwszy, padający śnieg za oknem stwierdziłam, że opublikuję Wam sesję z mega gorącej soboty, którą wykonałam razem z Julitą :) Było to przemiłe spotkanie, Julita akurat była w Warszawie i poprosiła mnie o wykonanie zdjęć także od razu się zgodziłam - jak się okazało to młodziutka dziewczyna z mega potencjałem! 
Wykonałyśmy łącznie dwie stylizacje - podczas pierwszej tak bardzo wiało, że cudem ją skończyłyśmy, a długie włosy mojej Modelki rozwiewały się na wszystkie strony co 2 sekundy! W trakcie drugiej było już o wiele spokojniej, ale słońce zaczynało świecić coraz mocniej, więc upał był niesamowity! Mam nadzieję, że spodobają Wam się efekty i wielkie brawa dla Julity za wytrwałość!














18 komentarze:

  1. Masz na prawdę nietypową, przepiękną urodę:o no i typowo, super zdjęcia! :D

    http://cvtepastelday.blogspot.com/2015/11/snow.html zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą sesję <3 Twoje zdjęcia mają taki cudowny klimat, że nie da się im przypisać innego fotografa, niż Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja jestem zauroczona! Szkoda że nie jesteś z okolicy Katowic lub Krakowa bo chętnie bym z Tobą chciała współpracować!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://wypadzikowyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, mieszkałam przez trzy lata w Krakowie wcześniej :(

      Usuń
  4. Masz cudną urodę , Zdjęcia są Śliczne !!!!
    Zapraszam do mnie   Instagram : michura_kaka Snapchat : michurakaka Blog : http://michurakaka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest super , zazdroszczę umiejętności robienia zdjęć w dużym słońcu :D ja kompletnie od tego uciekam bo nigdy nie wychodzi to co chciałabym zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też za tym nie przepadam, ale trzeba próbować! :D dziękuję <3

      Usuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos