happiness hit her.


Dziś krótko, ale na temat - odmiennie niż ostatnio :) Cieszę się jednak, że tak wiele osób zagląda tutaj na bloga i czyta i komentuje to, czym chcę się podzielić z Wami, dlatego też dostałam wielkiego kopa i motywacji do pisania i bywania tutaj częściej!

Przychodzę do Was dziś z porcją marcowych zdjęć wykonanych z cudowną Anetą, która zgłosiła się do mnie na zdjęcia. To przeurocza dziewczyna, o cudownym uśmiechu i urodzie, która od razu skradła moje serce! Wspaniałe jest to, że można na swojej drodze spotkać tak wiele cudownych osób, gdzie wystarczy wymienić wspólnie dosłownie parę zdań, a później nie móc się rozstać. Anetka była właśnie jedną z takich ciepłych Osób i bardzo się cieszę, że mogłyśmy się poznać i zrobić zdjęcia jeszcze wtedy przed Jej wyjazdem. Pogoda nas jednak nie rozpieściła, bo chociaż słońce powoli zaczęło się pojawiać na niebie, to wciąż jednak chłód był nieźle odczuwalny. Ale - dałyśmy radę!

Zdecydowanie powyższe zdjęcie jest moim faworytem, na moim fanpage zrobiło furorę i zebrało chyba najwięcej jak do tamtej pory polubień i ciepłych słów, co dla mnie było ogromną motywacją i tylko jest wspaniałym dowodem na to, że sesje zleceniowe są równie istotne i tak samo wkładam w nie serce, jak w każde inne :)

Zostawiam Was teraz z pozostałymi, też tymi chłodniejszymi, ujęciami. Passa pięknej pogody chyba powoli nas opuszcza i czas najwyższy zacząć wyjmować ciepłe skarpety, swetry i przede wszystkim - świeczuszki, także myślę, że post w sam raz na ten klimat! Buziaki i do następnego!


mod: Aneta Wolniak



















43 komentarze:

  1. To pierwsze zdjęcie jest rewelacyjne! Zdecydowanie najlepsze z całej serii, cudowna ostrość.

    Mój blog o fotografii KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! <3 idę do Ciebie, zobaczyć co masz nowego!

      Usuń
  2. Jaka jesteś śliczna! Uwielbiam zdjęcia dobrej jakości :*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia. I sesja. Dobrze na wszystkich wyszlaś. Świetna modelka z cb by była.
    Zajrzysz do mnie?
    anasty23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia *.* wspaniały blog Zapraszam również do mnie bejbuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przedostatnie jest genialne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes sliczna i wszystkie zdjecia sa po prostu genialne :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wspaniała seria! Piękno tkwi w prostocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kocham <3 ale ta kurtka to już mnie przeraża, zima idzie!! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brakuje mi zdjęć, gdzie modelka patrzy prosto w kadr. Na pewno ma bardzo ładne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz, świetna sesja!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no super, uśmiech jest piękny, tak samo jak włosy ;) Zdjęcia pełna profeska :)
    moment-at-the-photo.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka slicznotka jestes
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie najlepsze.
    Kupa makijażu nie niszczy zdjęć.
    Aneta piękna. : )
    Brakuje tylko tych oczu i więcej uśmiechu

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są po prostu cuuudowne, bardzo mi się spodobały :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita modelka! i ten klimat zdjęć *o*
    http://devantlalentille.blogspot.com/ <---- zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale jestes śliczna dziewczyną, piękne zdjęcia, tez bym chciała żeby ktos mi zrobił taką sesję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście obserwuję też i cibie ;) zapraszam częściej do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zjdjęcie jest najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych zdjęciach, cudowne są! ♥ Jestem tu pierwszy raz i na pewno zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń

 

SUBSCRIBERS

LIKE ME ON FACEBOOK

PHOTO SHOOTS

Jesteś zainteresowany/a sesją zdjęciową? A może razem ze swoją drugą połówką chciałbyś uwiecznić wspaniałe chwile? Brzuszkowa sesja? Czemu nie! Napisz, a na pewno się dogadamy! :) ♥

ankutakesphotos@gmail.com

www.facebook.com/ankutakesphotos